Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2012

Τα καθαρά ποτήρια


Τα καθαρά ποτήρια

                              ΕΥΓΕΝΙΑ ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ

    Το σπίτι μου είναι φιλόξενο και δέχεται συχνά επισκέπτες και φίλους.¨ Όποτε προκύπτουν, αυτές οι επισκέψεις συνοδεύονται από ένα μικρό τσιμπούσι. Ανάλογα με τα κέφια μου  η μαγειρική περιορίζεται σε απλό  μεζεδάκι ή διπλασιάζει τα πιάτα .Τα ποτά συνοδεύουν πάντα το γεύμα. Μετά ,όταν  οι επισκέπτες μου αναχωρούν  μαζεύω τα πιάτα και τα ποτήρια μου. Πλένω μόνη μου τα άπλυτα μου. Δεν έχω και ούτε θέλησα ποτέ να αποκτήσω πλυντήριο πιάτων .Μου Αρέσει να περιποιηθώ ,η ίδια, τα βρώμικα ποτήρια και πιάτα μου. Είμαι μια κλασσική νοικοκυρά. Μετά από  χρόνια εφαρμόζω μία συγκεκριμένη τεχνική. Όσα  και να μαζεύονται παίρνουν  την  σειρά τους. Τα πρώτα αντικείμενα που βάζω  στο νιπτήρα είναι τα ποτήρια. Τα τοποθετώ  με την σειρά τους ,μακριά από τα πιάτα ή τα μαχαιροπίρουνα. Τα προσέχω ,να μην σπάσουν και τα βάζω μακριά από τα λάδια ή τα άλλα υπολείμματα φαγητού. Σαφώς και δεν υπάρχουν ποτά λαδερά αλλά τα χέρια ανθρώπων που τα αγγίζουν  μπορεί να είναι πολύ λερωμένα. Είμαι ,λίγο ιδιότροπη ,και πολύ απαιτητική ,σε ότι αφορά στην ομορφιά και την  καθαριότητά  των ποτηριών μου,  Πρώτα  γίνεται ένα γενικό ,με ζεστό νερό και υγρό πιάτων ,πλύσιμο και τα αφήνω λίγο να στεγνώσουν.  Σε λίγα λεπτά ,τα ελέγχω και  ,άσχετα αν φαίνονται καθαρά ,τα περνάω και δεύτερο χέρι. Μου αρέσει ιδιαίτερα να λάμπουν. Έτσι έχω καταφέρει να μην έχω απώλειες, τα τελευταία 30 χρόνια ,ούτε ένα ποτήρι. Είμαι περήφανη που  η ποιότητα τους δε με έχει προδώσει. Αντιλαμβάνομαι ότι είναι καθαρά μόνο όταν  ΄΄τραγουδάνε΄΄ κάτω από τα χέρια μου και είναι πεντακάθαρα.. 

   Η χώρα μας διανύει μία πολύ δύσκολη εβδομάδα. Όλοι έχουμε επίγνωση  των εξελίξεων και ζούμε με την αγωνία, την ανασφάλεια  και την αβεβαιότητα του μέλλοντος. Λουκέτα έχουνε μπει παντού και α ανεργία ξεπερνάει το 18%.Οι τιμές στα πάντα πήραν την ανιούσα και οι μισθοί μας συρρικνώνονται. Τώρα  είναι φανερές οι επιπτώσεις των λαθών  και εκ του πονηρού οικονομικών επιλογών των μπλε και πράσινων κυβερνήσεων. Οι εκπρόσωποι της τρόικας έρχονται με άγριες διαθέσεις. Η κυβέρνηση της συμμαχίας εκτελεί χρέη σκλάβου και δείχνει καθημερινά την αναποτελεσματικότητα της και την ανικανότητα της να αντιμετωπίσει την κρίση. Τώρα που κρίνεται το μέλλον τη πατρίδας μας οι πρασινοφρουροί δηλώνουν έτοιμοι να κάνουνε μία καινούργια αρχή. Ο κύριος Παπανδρέου παίζει το παιχνίδι της γάτας με το ποντίκι και άσχετα από τις αλαζονικές δηλώσεις του κυρίου Βενιζέλου ,περί ενότητας, είναι φανερή η διαμάχη και ο αγώνας πολλών ταχυτήτων των υποψηφίων. Ποιός θα πρωτοπάρει την νύφη;

    Κύριοι θέλετε καθαρό ΠΑΣΟΚ; Να πλύνετε μόνοι σας τα άπλυτα σας ποτήρια ! Δύο χέρια ,να τα περάσετε ,με έλεγχο της διαφάνειας και της καθαριότητάς τους. Χωρίς λάδια και αποφάγια πάνω τους. Με η χωρίς καινούργια ηγεσία , πρέπει να πλυθούν πολύ καλά τα ποτήρια που μαζεύτηκαν μετά από τα τόσα γεύματα ΄΄ εργασίας΄΄ .Μόνο τα πολύ καθαρά ποτήρια ,ξέρεται αυτά που θα προκύψουνε μετά από ένα και δύο χέρια πλυσίματος , πρέπει να πάρουνε  το διαβατήριο για τις θέσεις στο καινούργιο πράσινο σχήμα.

4 σχόλια:

  1. Άψογη η αναλογία. Φοβερό κείμενο. Τόσο σύντομο μα και τόσο μεστό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι κομματικοί μηχανισμοί των 3 κομμάτων που λοιμαίνονται το γκουβέρνο έχουν προ πολλού απωλέσει κάθε τσίπα κοινωνικής ευαισθησίας και συνευθύνης. Μοιράζονται τη λεία και ούτε ο Ραιχεν μπαχ δεν μπορεί να τους βάλει χέρι όπως αποδεικνύεται. Εξ ου και η απογοήτευση των Ευρωπαίων, που δεν δουλεύουν όλοι δα και για μανατυζμεντ πολυεθνικών. Την σφάξανε τη γίδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εντυπωσιακή είναι και η εκκολαπτόμενη προθυμία του Κουβέλη να δηλώσει παρόν σε κυβερνητικές ευθύνες σε προγραμμα ξεπουλήματος σε ευρωπαίους τραπεζίτες και πολυεθνικά κεφάλαια εύκολου κέρδους. Χαθήκανε οι πετριώτες μέσα στη ΔΗΜΑΡ ή απλά το παίζει καλό παιδί με μικρή πιθανότητα να αποφύγει το ρόλο της στημμένης λεμονόκουπας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στο τελευταίο σχόλιο, πού μπορώ να προσυπογράφω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;