Δευτέρα 1 Ιουνίου 2015

Η μάνα μου άγιασε

Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΑΓΙΑΣΕ
Η έκλαμψη ήταν πηγαία και μάλλον ακούστηκε δυνατά μέσα στην εφορία. Μόλις μου είχε αναγγείλει η ξινή (για λόγους υγείας συγγενούς) υπάλληλος ότι η μάνα μου 3 χρόνια από το θάνατό της είχε «κίνηση» για την εν λόγω υπηρεσία!!! Ήξερα εγώ ήταν καλός άνθρωπος αλληλέγγυος και ανιδιοτελής πράγμα σπάνιο στην εποχή μας…… Οι γύρω αφήσανε το φωνακλά νεαρό που ζητούσε το φάκελο πίσω για τον Βούλγαρο που εκπροσωπούσε, η σύμπτυξη των δραστηριοτήτων του με τους Έλληνες συνεργάτες του ενέπιπτε σε άλλη εφορία κατά το εδάφιο… (δεν το συγκράτησα) Εδώ έχουμε περιφορά ιερών λειψάνων ,κάτι σαν την πρόσφατη περιπέτεια της υποτιθέμενης Αγίας Βαρβάρας, εγώ ισχυριζόμουνα με βάσει ληξιαρχεία, δήμους και πρωτοδικεία ότι η μάνα μου εξέπνευσε στον Ευαγγελισμό από 4ετίας και η εφορία την έβγαζε με περσινή κίνηση, ίσως επιχειρηματική.! Δεν πάμε καλά, γύρω χόρευε η φοροδιαφυγή, ο ανείσπρακτος ΦΠΑ, τα διπλά ΑΦΜ, οι τριπλές συναλλαγές, η αποφυγή ανάληψης ελέγχων, η γραφειοκρατία, η έλλειψη ικανών υπαλλήλων για ΣΔΟΕ, το ταμείο χτυπούσε μύγες αντί για πελάτες και το μνημόνιο στην ζωή μας διαφέντευε. Η σύμπτυξη δύο εφοριών μιας νησιώτικης και μιας λιμανίσιας ήταν φαντάζομαι η εμφανιζόμενη «κίνηση» στα φορολογικά πεπραγμένα της Αγίας μανούλας, το ίδιο ανομολόγητα υπέθεσε και η υπάλληλος, αλλά το ρημάδι το κομπιούτερ δεν έδινε πρόσβαση. Αυτή που κάναν το πρόγραμμα σωστά δεν κοιτούν στη τσέπη ή στα μάτια τα ηθικά ή ψυχολογικά προβλήματα της φθαρμένης από το παρελθόν υπηρεσίας. Αν ήμουν γιατρός θάλεγα στον όποιο έφορο πιστοποίησε την αλήθεια των πεπραγμένων από τα δόντια είναι μέσες άκρες μια αντικειμενικότητα, ένα καλό κριτήριο απέναντι στον φορολογούμενο που δεν πρέπει εκ προοιμίου να θεωρείται απατεώνας ή μικροκομπιναδόρος αλλά και ο προγραμματιστής δεν ακούει. Όπως παλιότερα ένα τηλεπαιχνίδι έπρεπε να πάρουμε την βοήθεια του κοινού με τηλέφωνο ,εμείς στην εν εξελίξει περίπτωση έπρεπε να πάρουμε το taxisnet. Ένα, δύο ,τρία τηλέφωνα από την υπάλληλο και πανικός, η καλούμενη υπηρεσία δεν απαντά. Το καταφέρνει και αποκτά τηλεφωνική επαφή ο συμμεριζόμενος διπλανός υπάλληλος που μάλλον ανατρίχιασε από την σκέψη της περιφερόμενης νεκρής από εφορία εις εφορία.
Ειρήσθω εν παρόδω οι 3 κληρονόμοι της μητέρας μου με εκπρόσωπο συμβολαιογράφο εντός εξαμήνου είχαμε εκπληρώσει πλήρως τις υποχρεώσεις μας στο τμήμα κληρονομίας που προφανώς δεν ενημέρωσε το τμήμα εισοδήματος. Έτσι λόγω προγραμματικού αλαλούμ ο πατέρας μου εμφανιζόταν 3 χρόνια χήρος και φέτος ελέω taxisnet παντρεμένος Με την βεβαίωση μεταβολής φυσικού προσώπου ένα Μ1 (αίτηση είναι μην φανταστείτε) και άλλα δύο πιστοποιητικά αύριο θα πάω σε άλλη εφορία να ολοκληρωθεί η ατασθαλία. Να φαίνεται ο παππούς εν χηρεία και να μπορεί στα 89 του να υποβάλει τις φορολογικές του υποχρεώσεις. 5ωρος απασχόληση και 25 ευρώ βενζίνη συν 5 το παρκάρισμα χώρια τα τηλέφωνα. Υγεία νάχουμε να εκσυγχρονιστούμε κάποτε ώστε να μην βασανίζουν οι Κρέοντες τους νεκρούς. ΔΙΟΝΥΣΟΣ 1-6-2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε αυτό το μικρό τόπο μπορείτε ευκολα να ξεχωρίσετε τους εθνικούς νταβατζήδες από τους εθνικούς μπεταντζήδες;;